Irizar ie tram to w 100% elektryczny, bezemisyjny autobus o wyglądzie tramwaju, który łączy w sobie dużą pojemność, łatwość dostępu i wewnętrzną konfigurację tramwaju z elastycznością autobusu miejskiego.
Ten model dostępny jest w wersjach o długości od 12 do 18 m (wersja przegubowa) i może pomieścić maksymalnie 145 osób. Irizar ie tram ma konstrukcję opartą na minimalistycznym stylu wizualnym. Inspiracją dla projektu wnętrza pojazdu były idee dostępności, bezpieczeństwa oraz przepływu i komfortu pasażerów. Efektem jest jasne, wygodne, przestronne, przyjemne i bezpieczne wnętrze. Na dostępność i przepływ pasażerów dodatkowo korzystnie wpływają maksymalnie cztery pary drzwi przesuwnych, integralna niska podłoga, układ siedzeń, rozkład wnętrza z szerokimi korytarzami, oznakowanie na siedzeniach zarezerwowanych dla wózków inwalidzkich i/lub wózków dziecięcych, system informacji dźwiękowych o zatrzymaniu na żądanie, instalacja urządzeń do walidacji biletów, konstrukcja stanowiska kierowcy oraz ogólna wygoda i łatwość dostępu. W obszarze przegubu zaprojektowano system o bardzo niskich pochyleniach poprzecznych zapewniający poczucie otwartej przestrzeni w kierunku tylnej części pojazdu. Połączenie przegubowe jest półprzezroczyste i pozwala na uniknięcie rozdzielenia dwóch stref pasażerskich. Ponadto wyposażone jest w oświetlenie LED. Integralna niska podłoga i układ siedzeń sprawiają, że ruch wewnątrz pojazdu oraz wejścia i wyjścia pasażerów są bardzo płynne.
Jeśli chodzi o udogodnienia dla pasażerów, Irizar umożliwia instalację szerokiej
gamy rozwiązań, w tym ładowarek USB, WiFi, przycisków z alfabetem Braille’a, półek
bagażowych, wewnętrznych naklejek winylowych itp
ie tram 12
|
ie tram 18
|
|
długość |
12.160 mm
|
18.730 mm
|
wysokość |
3.400 mm
|
3.300 mm
|
szerokość |
2.550 mm
|
2.550 mm
|
zasięg
|
350 km
|
350 km
|
liczba drzwi
|
2-3
|
do 4
|
ilość miejsc
|
do 105
|
do 145
|
technologia baterii
|
ion-lito
|
ion-lito
|
Ten model dostępny jest w wersjach o długości od 12 do 18 m (wersja przegubowa) i może pomieścić maksymalnie 145 osób. Irizar ie tram ma konstrukcję opartą na minimalistycznym stylu wizualnym. Inspiracją dla projektu wnętrza pojazdu były idee dostępności, bezpieczeństwa oraz przepływu i komfortu pasażerów. Efektem jest jasne, wygodne, przestronne, przyjemne i bezpieczne wnętrze. Na dostępność i przepływ pasażerów dodatkowo korzystnie wpływają maksymalnie cztery pary drzwi przesuwnych, integralna niska podłoga, układ siedzeń, rozkład wnętrza z szerokimi korytarzami, oznakowanie na siedzeniach zarezerwowanych dla wózków inwalidzkich i/lub wózków dziecięcych, system informacji dźwiękowych o zatrzymaniu na żądanie, instalacja urządzeń do walidacji biletów, konstrukcja stanowiska kierowcy oraz ogólna wygoda i łatwość dostępu. W obszarze przegubu zaprojektowano system o bardzo niskich pochyleniach poprzecznych zapewniający poczucie otwartej przestrzeni w kierunku tylnej części pojazdu. Połączenie przegubowe jest półprzezroczyste i pozwala na uniknięcie rozdzielenia dwóch stref pasażerskich. Ponadto wyposażone jest w oświetlenie LED. Integralna niska podłoga i układ siedzeń sprawiają, że ruch wewnątrz pojazdu oraz wejścia i wyjścia pasażerów są bardzo płynne.
Jeśli chodzi o udogodnienia dla pasażerów, Irizar umożliwia instalację szerokiej
gamy rozwiązań, w tym ładowarek USB, WiFi, przycisków z alfabetem Braille’a, półek
bagażowych, wewnętrznych naklejek winylowych itp
ie tram 12
|
ie tram 18
|
|
długość |
12.160 mm
|
18.730 mm
|
wysokość |
3.400 mm
|
3.300 mm
|
szerokość |
2.550 mm
|
2.550 mm
|
zasięg
|
350 km
|
350 km
|
liczba drzwi
|
2-3
|
do 4
|
ilość miejsc
|
do 105
|
do 145
|
technologia baterii
|
ion-lito
|
ion-lito
|
Skontaktuj się z nami!