Nasza wiedza i posiadane zasoby pozwalają nam tworzyć przyjazne miejsca do pracy, oparte na jednolitych standardach.
Działamy na terenie województw: małopolskiego, podkarpackiego, lubelskiego, śląskiego, świętokrzyskiego, łódzkiego, wielkopolskiego, opolskiego i mazowieckiego.
Posiadamy również oddziały w kluczowych lokalizacjach w regionie, aby zapewnić kompleksową obsługę klientów w różnych częściach miasta i okolicznych miejscowości
- Oddział Grodzisk Mazowiecki
- Oddział Piotrków Trybunalski
- Oddział Lublin
- Oddział Zamość
- Oddział Grójec
- Oddział Kędzierzyn-Koźle
- Oddział Jarosław
- Oddział Dąbrowa Tarnowska
- Oddział Kutno
- Oddział Kielce
- prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami (ustawa o rachunkowości i prawie podatkowym),
- kierowanie zespołem księgowych,
- nadzór nad prawidłowym rozliczeniem podatkowym, sporządzanie deklaracji CIT, VAT, NBP, Intrastat,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
- sporządzanie zestawień, sprawozdań finansowych, analiz i raportów na potrzeby zarządu,
- kontrola dokumentów pod kątem merytorycznym i formalno-prawnym,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, NBP),
- monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach prawa.
- 5 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w obsłudze spółki z o.o. o obrotach powyżej 50 mln euro,
- wykształcenie kierunkowe: rachunkowość, finanse, ekonomia,
- szeroka wiedza z zakresu przepisów podatkowych i rachunkowych.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- prywatną opiekę medyczną,
- ubezpieczenie na życie i NNW,
- pakiety sportowe,
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju w strukturach organizacji,
- przyjazną atmosferę współpracy,
- ścieżkę rozwoju i podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
- wszelkie niezbędne narzędzia do komfortowego wykonywania zadań zawodowych.
Aplikuj poprzez poniższy link
Klauzula informacyjna
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji lub kontakt telefoniczny z działem rekrutacji: 724-550-522 od poniedziałku do piątku w godz. 8-16.
Zapewniamy anonimowość podczas składania aplikacji. Dziękujemy za nadesłane oferty i informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Wanicki Serwis Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”, a w razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych na potrzeby dalszych rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Wanicki Serwis Sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji”
Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Wanicki Serwis Sp. z o.o.