MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ DO NAS: +48 888 888 824

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem serwisu internetowego www.wanicki.pl (zwanego dalej: „Serwisem Internetowym”).
  2. Dane osobowe zbierane przez Spółkę za pośrednictwem Serwisu Internetowego są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwanym dalej: „RODO”).
  3. Współadministratorami (w rozumieniu art. 26 RODO) wszelkich danych osobowych gromadzonych za pośrednictwem Serwisu Internetowego są:
    • a) Firma Wanicki Sp. z o.o. z siedzibą w Mogilanach, pod adresem ul. Myślenicka 19, 32-031 Mogilany, KRS 0000214618, NIP: 944-210-86-67
    • b) Wanicki Serwis Sp. z o.o. z siedzibą w Mogilanach, pod adresem ul. Myślenicka 19, 32-031 Mogilany, KRS: 0000225703, NIP: 944- 211- 18-82 (zwani dalej łącznie: „Współadministratorami”, a każdy z osobna:„Współadministratorem”).
  4. Użytkownikiem Serwisu Internetowego jest każda osoba z niego korzystająca (zwana dalej: „Użytkownikiem”).

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe Użytkowników są zbierane przez Współadministratorów poprzez wypełnienie przez Użytkownika formularza kontaktowego w Serwisie Internetowym. Użytkownik przekazuje Spółce takie dane jak: imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu oraz kod pocztowy.

W związku z powyższym Współadministratorzy informują, że:

  1. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można się skontaktować ze Współadministratorami pod adresem e-mail: rodo@wanicki.pl.
  2. Dane osobowe Użytkownika będą wykorzystywane w celu i na podstawie:
    • I. podjęcia na żądanie Użytkownika działań przed zawarciem umowy oraz nawiązaniem współpracy, w tym kontaktowania się z Użytkownikiem oraz przedstawienia oferty handlowej, a następnie zawarcia i wykonania danej umowy (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    • II. ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami w oparciu o prawnie uzasadniony interes Współadministratora (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    • III. prawnie uzasadnionego interesu Współadministratora, polegającego na przetwarzaniu danych Użytkownika w celu marketingu bezpośredniego (w tym produktów i usług Współadministratora, innych spółek z Grupy Wanicki lub podmiotów finansujących lub ubezpieczających mienie klientów Współadministratora), realizacji bieżącej działalności Współadministratora, w tym procesów biznesowych i administracyjnych, weryfikacji tożsamości, przeprowadzania analizy rynku, statystyk oraz badan satysfakcji, co pozwala na usprawnienie oraz optymalizację prowadzonej działalności (podstawa prawna -art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    • IV. w innych celach na podstawie dobrowolnej zgody Użytkownika (podstawa prawna- art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
  3. Dane osobowe Użytkowników Współadministrator może przekazywać innym podmiotom zewnętrznym (odbiorcy danych), w szczególności podmiotom współpracującym ze Współadministratorem przy wykonywaniu umów, realizacji usług oraz wspierających jej działalność (m.in. bankom, podmiotom świadczącym usługi księgowe, doradcze, IT, podwykonawcom, dostawcom, producentom), zakładom ubezpieczeniowym oraz brokerom/agentom ubezpieczeniowym, instytucjom finansowym oferującym finansowanie pojazdów, podmiotom wchodzącym w skład Grupy Wanicki (przez które rozumie się podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Panem Wiesławem Wanickim, Bartłomiejem Wanickim lub Michałem Wanickim), jak również organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa celem wykonania ciążących na Współadministratorze obowiązków.
  4. Dane osobowe Użytkowników będą przechowywane i przetwarzane wyłącznie przez okres, w którym Współadministrator będzie mieć ku temu podstawę prawną, m.in.
    • I. w odniesieniu do celów przetwarzania określonych w pkt. 2) (i) – powyżej – przez okres przedawnienia roszczeń ;
    • II. (w odniesieniu do celu przetwarzania wskazanego w pkt. 2) (ii) – (iii) powyżej – przez okresy realizacji prawnie usprawiedliwionych interesów;
    • III. w odniesieniu do celu przetwarzania wskazanego w pkt. 2) (iv) powyżej – do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie.
  5. Użytkownicy posiadają prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (jeżeli podstawą przetwarzania jest udzielona zgoda). Użytkownicy posiadają również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznają, iż przetwarzanie danych osobowych narusza obowiązujące przepisy.
  6. Niezbędność przetwarzania:
    • I. w przypadku nawiązania kontaktu bezpośrednio pomiędzy Użytkownikiem a Współadministratorem, podanie danych Użytkownika jest dobrowolne, lecz niezbędne do podjęcia kontaktu ze strony Współadministratora, w związku z czym ich nieprzekazanie spowoduje niemożność podjęcia kontaktu,
    • II. w przypadku gdy Użytkownik nie zawiera umowy oraz nie korzysta bezpośrednio z usług oferowanych przez Współadministratora (występując np. jako pracownik klienta spółki), podanie danych osobowych może być jego obowiązkiem służbowym oraz wynikać z prawnie uzasadnionego interesu Współadministratora,
    • III. podanie danych osobowych, które Współadministrator przetwarza na podstawie zgody jest dobrowolne.
  7. Dane osobowe Użytkowników nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania, w ten sposób, że w wyniku takiego zautomatyzowanego przetwarzania mogłyby zapadać jakiekolwiek decyzje, miałyby być powodowane inne skutki prawne lub w inny sposób miałoby to istotnie wpływać na Użytkowników.

PLIKI COOKIES

  1. Serwis Internetowy używa plików cookies. Podmiotem zamieszczającym informacje w formie plików cookies (tzw. ciasteczek) w urządzeniu końcowym (np. komputerze, laptopie, smartfonie) oraz uzyskującym do nich dostęp jest Współadministrator.
  1. Pliki cookies są to dane informatyczne przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika. Pliki cookies zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalną nazwę. W plikach cookies przechowywane są informacje:
    • 2.1. niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Serwisu Internetowego poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów Serwisu. Serwis Internetowy nie może funkcjonować poprawnie bez tych plików. W plikach tych może być przechowywany uniknalny numer identyfikujący urządzenie Użytkownika, lecz na jego podstawie nie jest ustalana tożsamość Użytkownika ani w żaden inny sposób nie jest możliwe ustalenie tożsamości Użytkownika;
    • 2.2. preferencyjne, które umożliwiają stronie zapamiętanie informacji, które zmieniają wygląd lub funkcjonowanie strony, np. preferowany język lub region, w którym znajduje się Użytkownik;
    • 2.3. statystyczne, które pomagają Współadministratorom zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje;
    • 2.4. marketingowe, które są stosowane w celu analizy ruchu Użytkowników w Serwisie Internetowym oraz na innych stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie spersonalizowanych treści oraz reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników. Informacje o tym, w jaki sposób dany Użytkownik korzysta z Serwisu Internetowego udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Użytkownika lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług;
    • 2.5. niesklasyfikowane, które są w procesie klasyfikowania wraz z dostawcami poszczególnych plików.
  2. Zgodnie z prawem możemy przechowywać pliki cookies na urządzeniu Użytkownika, jeśli jest to niezbędne do funkcjonowania Serwisu Internetowego (art.399 ust. 3 pkt 2 Ustawy z dnia 12 lipca 2024r. Prawo komunikacji elektronicznej). Do wszystkich innych rodzajów plików cookies potrzebujemy zgody Użytkownika.
  3. Użytkownik może w każdym czasie dokonać zmian ustawień dotyczących plików cookies – innych niż niezbędne – w tym zmienić zakres udzielonych zgód w obrębie Serwisu Internetowego poprzez dokonanie wyboru rodzaju plików cookies, na korzystanie z których Użytkownik wyraża zgodę lub wycofać wcześniej udzieloną zgodę. Brak dokonania takich zmian oznacza, że ww. informacje mogą być zamieszczane i przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika, a tym samym dopuszczalny jest dostęp do tych informacji przez Współadministatora. Personalizacji ustawień dotyczących plików cookies Użytkownik może dokonać poprzez włączenie funkcjonalności Cookieboot, znajdującej się w lewym dolnym rogu Serwisu Internetowego, klikając w białą ikonę “spinacza”. Dodatkowo najpopularniejsze przeglądarki internetowe oferują możliwość: (i) zaakceptowania obsługi plików cookies, co pozwala na pełne korzystanie ze strony internetowej, (ii) zarządzania plikami cookies na poziomie wybranych przez użytkownika witryn, (iii) określania ustawień dla różnych typów plików cookies, (iv) blokowania lub usuwania cookies.
  4. Jeśli Użytkownik nie wyraża zgody na stosowanie niezbędnych plików cookies, należy zmienić ustawienia w przeglądarce lub opuścić Serwis Internetowy.
  5. Korzystanie z plików cookies jest konieczne w celach (i) dostosowywania zawartości Serwisu Internetowego do preferencji Użytkownika, np. pliki cookies pozwalają w szczególności rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlić Serwis Internetowy dopasowany do jego indywidualnych potrzeb, (ii) tworzenia statystyk obrazujących w jaki sposób Użytkownicy korzystają z Serwisu Internetowego, co pomaga w jego ulepszeniu.
  6. Stosuje się dwa rodzaje plików cookies: (i) sesyjne – są to pliki tymczasowe przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu opuszczenia Serwisu Internetowego lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej); (ii) stałe – są to pliki przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

zasadnicza treść uzgodnień współadministratorów danych osobowych

Niniejsza informacja jest związana z wypełnieniem obowiązków określonych w art. 26 RODO.

W związku z tym, że w ramach gromadzenia oraz przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem Serwisu Internetowego występuje dwóch Współadministratorów danych osobowych, tj.:

a. Firma Wanicki Sp. z o.o. z siedzibą w Mogilanach, pod adresem ul. Myślenicka 19, 32-031 Mogilany, KRS 0000214618, NIP: 944-210-86-67

b. Wanicki Serwis Sp. z o.o. z siedzibą w Mogilanach, pod adresem ul. Myślenicka 19, 32-031 Mogilany, KRS: 0000225703, NIP: 944- 211- 18-82

(zwanych dalej łącznie: „Współadministratorami”, a każdy z osobna: „Współadministratorem”), w ramach wspólnych uzgodnień Współadministratorów w ustalono zakresy odpowiedzialności dotyczącej obowiązków wynikających z RODO, w szczególności następujące kwestie:

I. Zabezpieczenie danych osobowych i odpowiedzialność.

1. Współadministratorzy, każdy we własnym zakresie, zobowiązują się do wdrożenia oraz stosowania odpowiednich środków technicznych, organizacyjnych, do ich przeglądu i aktualizacji w celu zapewnienia przetwarzania danych osobowych w sposób zgodny z RODO oraz innymi przepisami o ochronie danych osobowych.

2. Z zastrzeżeniem art. 82 RODO, każdy ze Współadministratorów samodzielnie ponosi odpowiedzialność za skutki przetwarzania przez niego danych osobowych w sposób naruszający przepisy prawa, w zakresie w jakim przyczynił się do naruszenia praw i wolności osób, których dane dotyczą.

3. W sytuacji, w której osoba fizyczna wystąpi z roszczeniami wobec jednego ze Współadministratorów z tytułu naruszenia jej praw lub wolności przez drugiego Współadministratora, to każdy ze Współadministratorów odpowiada za takie naruszenie we własnym zakresie.

4. Jeżeli obaj Współadministratorzy uczestniczą w tym samym przetwarzaniu, odpowiadają oni solidarnie za całą szkodę spowodowaną tym przetwarzaniem.

II. Realizacja praw osób, których dane dotyczą.

1. Współadministrator, każdy w swoim zakresie jest zobowiązany do odpowiadania na żądanie osób fizycznych, których dane są przez niego przetwarzane w związku z realizacją ich praw na podstawie art. 15 – 19 RODO. Udzielenie odpowiedzi na przedmiotowe żądania odbywa się na zasadach i w terminach określonych w art. 12 RODO.

2. W przypadku skierowania żądania do Współadministratora, który nie jest właściwy do udzielenia odpowiedzi na żądanie, jest on zobowiązany do niezwłocznego poinformowania drugiego Współadministratora o takim żądaniu. Współadministratorzy dopuszczają możliwość udzielenia odpowiedzi na żądanie osobie, która takie żądanie zgłasza przez Współadministratora, do którego wpłynęło żądanie. W takiej sytuacji Współadministrator, po udzieleniu odpowiedzi, jest zobowiązany do przekazania jej treści drugiemu Współadministratorowi.

3. W przypadku zgłoszenia przez osobę, której dane dotyczą: żądania usunięcia jej danych osobowych na podstawie art. 17 RODO, żądania ograniczenia przetwarzania jej danych osobowych na podstawie art. 18 RODO, sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, Współadministratorzy niezwłocznie wspólnie podejmą decyzję w tym zakresie oraz ustalą treść odpowiedzi.

4. Jeżeli żądanie osoby fizycznej, której dane dotyczą na podstawie art. 17, 18, 21, 22 RODO odnosi się do przetwarzania jej danych wyłącznie przez jednego ze Współadministratorów, decyzję w zakresie tego żądania oraz odpowiedzi podejmuje ten Współadministrator.

5. Niezależnie od powyższych ustaleń osoba, której dane dotyczą, może wykonywać swoje prawa wobec każdego ze Współadministratorów.

III .Punkt kontaktowy.

Współadministratorzy ustalają wspólny punkt kontaktowy dla osób fizycznych, których dane osobowe są przetwarzane pod adresem e-mail: rodo@wanicki.pl.

IV. Obowiązek informacyjny.

Współadministratorem odpowiedzialnym za wypełnianie obowiązku informacyjnego, o kto rym mowa w art. 13 – 14 RODO, w związku z przetwarzaniem danych osobowych gromadzonych za pośrednictwem Serwisu Internetowego jest Współadministrator – Firma Wanicki Sp. z o.o. z siedzibą w Mogilanach pod adresem ul. Myślenicka 19, 32-031 Mogilany, KRS 0000214618.

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Niezależnie od pozostałych postanowień niniejszego dokumentu Polityki Prywatności, działając na podstawie Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 123), za pośrednictwem Serwisu Internetowego (www.wanicki.pl) świadczone są usługi drogą elektroniczną w postaci dostępu do Serwisu Internetowego i dostępu do formularza kontaktowego, za pośrednictwem którego usługobiorca (Użytkownik) ma możliwość bezpłatnego kontaktu z usługodawcą, tj.:
    • a. Firmą Wanicki Sp. z o.o. z siedzibą w Mogilanach, pod adresem ul. Myślenicka 19, 32-031 Mogilany, KRS 0000214618, NIP: 944-210-86-67 albo
    • b. Wanicki Serwis Sp. z o.o. z siedzibą w Mogilanach, pod adresem ul. Myślenicka 19, 32-031 Mogilany, KRS: 0000225703, NIP: 944- 211- 18-82(dalej każda z osobna zwana: „Spółką”)
    • – w zależności od tego, do której ze Spółek kierowana jest treść wiadomości wysłanej przez Użytkownika za pośrednictwem formularza kontaktowego w Serwisie Internetowym.
  2. Korzystając z usługi dostępu do formularza kontaktowego Użytkownik może jednocześnie wyrazić zgodę na otrzymywanie od Współadministratorów oraz pozostałych spółek z Grupy Wanicki informacji handlowych, za pośrednictwem udostępnionego adresu poczty elektronicznej lub numeru telefonu, która to zgoda może być w każdej chwili cofnięta poprzez wysłanie oświadczenia na adres Spółki lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@wanicki.pl
  3. W celu poprawnego skorzystania z usług wskazanych w ust. 1 powyżej, konieczne jest, aby Użytkownik posiadał podłączenie do sieci Internet, przeglądarkę internetową obsługująca język html oraz konto poczty elektronicznej.
    1. Niniejszy regulamin stanowi integralną część zawieranych przez Spółkę i Użytkownika umów o świadczenie usług drogą elektroniczną. Uzupełnienie formularza kontaktowego i jego wysyłka jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi związanej z korzystaniem z formularza kontaktowego, bez konieczności sporządzenia odrębnej umowy. Umowa ulega rozwiązaniu w momencie zakończenia kontaktu. W odniesieniu do dostępu Serwisu Internetowego, czasem trwania tej usługi jest czas korzystania przez Użytkownika z Serwisu Internetowego.
    2. Zakazane jest wprowadzanie do Serwisu Internetowego bezprawnych treści przez Użytkownika.
    3. Spółka ma prawo prowadzenia prac konserwacyjnych Serwisu Internetowego, które mogą czasowo utrudniać lub uniemożliwiać korzystanie z jego usług. Ze względów bezpieczeństwa Spółka zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia Serwisu Internetowego w celu naprawy usterek i likwidacji możliwych zagrożeń.
    4. Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną, tj. z usług wskazanych w ust. 1 powyżej, może wiązać się z ryzykiem zainfekowania systemu informatycznego przez niepożądane oprogramowanie, w tym takiego którego jedynym celem jest wyrządzanie szkód. W celu uniknięcia ww. zagrożeń rekomendowane jest zainstalowanie przez Użytkownika oprogramowania antywirusowego na komputerze (lub innym urządzeniu końcowym), z którego korzysta Użytkownik, a następnie jego stałe aktualizowanie, a także rekomendowane jest stałe uruchomienie zapory systemowej na komputerze. Poza ww. zagrożeniami, należy wymienić także ryzyko ataków hakerskich. Jednocześnie Spółka oświadcza, iż stosuje zabezpieczenia mające na celu uniemożliwienie lub znaczne utrudnienie włamania się do jej systemu.
    5. Wypełnienie formularza kontaktowego oraz przesłanie go Spółce stanowi, a także korzystanie z usługi dostępnej na stronie www.wanicki.pl jest równoznaczne z pełną akceptacją warunków regulaminu.
    6. Spółka zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w dowolnym terminie, poprzez udostępnienie jego zmienionej treści w Serwisie Internetowym i z momentem tego udostępnienia.
    7. W Serwisie Internetowym znajdują się treści chronione prawem autorskim. Żadna z tych treści nie może być kopiowana ani rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie bez uprzedniej zgody Spółki. Użytkownik jest uprawniony do korzystania z Serwisu Internetowego wyłącznie na swój własny użytek.
    8. Użytkownik jest uprawniony do złożenia reklamacji związanych ze świadczeniem usług elektronicznych przez Spółkę, poprzez złożenie reklamacji w formie pisemnej na adres Spółki lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@wanicki.pl. Spółka rozpatruje reklamację w terminie 14 dni, licząc od dnia jej wniesienia, przy czym w razie braku rozpatrzenia reklamacji w tym terminie, Spółka poinformuje Użytkownika o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.