Autobus miejski Irizar i3

Model, który rozwiązuje problem dostępności i funkcjonalności

Koncepcja pojazdu Irizar i3 stanowi odpowiedź na dwie podstawowe przesłanki, tj. problem dostępności i funkcjonalności. To podejście pozwala na zwiększenie dostępności i wypełnienie najbardziej rygorystycznych standardów w tej dziedzinie. Wewnętrzna część przednia spełnia najsurowsze dyrektywy w zakresie dostępności. Z tyłu pojazdu, wysokość wewnętrzna pozwala pasażerom w tym obszarze cieszyć się dużą ilością wygodnej i dostępnej przestrzeni z doskonałą widocznością. Autobus oferuje różne konfiguracje drzwi jedno- lub dwuskrzydłowych, a także możliwość ustalenia ich różnych lokalizacji. Drzwi otwierane są elektrycznie, z automatycznymi czujnikami bezpieczeństwa i wewnętrznymi urządzeniami awaryjnymi.

Koncepcja pojazdu Irizar i3 stanowi odpowiedź na dwie podstawowe przesłanki, tj. problem dostępności i funkcjonalności. To podejście pozwala na zwiększenie dostępności i wypełnienie najbardziej rygorystycznych standardów w tej dziedzinie. Wewnętrzna część przednia spełnia najsurowsze dyrektywy w zakresie dostępności. Z tyłu pojazdu, wysokość wewnętrzna pozwala pasażerom w tym obszarze cieszyć się dużą ilością wygodnej i dostępnej przestrzeni z doskonałą widocznością. Autobus oferuje różne konfiguracje drzwi jedno- lub dwuskrzydłowych, a także możliwość ustalenia ich różnych lokalizacji. Drzwi otwierane są elektrycznie, z automatycznymi czujnikami bezpieczeństwa i wewnętrznymi urządzeniami awaryjnymi.

Jest on oferowany w różnych długościach od 10,95 do 15 metrów. Dostępne są różne rodzaje ramp: ręczna lub automatyczna rampa zapewniające szerokie i przestronne przejście dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, ręczna rampa w drzwiach przednich lub centralnych oraz elektryczna rampa wysuwana w drzwiach centralnych.

Pojazd ten oferuje liczne konfiguracje układu wewnętrznego, a także szeroki wybór siedzeń, które mogą być dostosowywane do różnych cech każdej trasy. Ponadto, aby zmaksymalizować liczbę pasażerów siedzących, możliwe jest zastosowanie siedzeń obok nadkoli i siedzeń składanych w strefie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.

wariant 12.05m 12.75m 14.9m
długość
12.050 mm
12.754 mm
14.900 mm
wysokość
3.399 mm
3.399 mm
3.399 mm
szerokość
2.550 mm
2.550 mm
2.550 mm
przedni zwis
2.840 mm
2.840 mm
2.840 mm
tylny zwis
3.410 mm
3.410 mm
3.510 mm
odległość między osiami: przednia napędowa
5.800 mm
6.504 mm
7.050 mm
odległość między osiami: napędowa – trzecia kierowana oś
1.500 mm
szerokość przednich drzwi
850 mm
850 mm
850 mm
szerokość tylnych drzwi
1.104 mm
1.104 mm
1.104 mm
wysokość przy swobodnej pozycji stojącej w głównym przejściu
1.207 mm
1.207 mm
1.207 mm
wolnostojący korytarz o wysokości
2.640 mm
2.640 mm
2.640mm

 

JESTEŚ ZAINTERESOWANY? POTRZEBUJESZ WIĘCEJ INFORMACJI?

Skontaktuj się z nami!



    *Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności.