ISUZU F14 może się pochwalić najlżejszą masą na rynku podwozi w klasie DMC > 14t. Mocna rama podatna na różne zabudowy o bardzo wysokiej nośności – nawet 9 730 kg. Sercem F14 jest niebywale oszczędny i trwały kompaktowy silnik ISUZU 4HK1.
DMC
14 t
Silnik
4HK1 – 5.2 l
ISUZU F14 może się pochwalić najlżejszą masą na rynku podwozi w klasie DMC > 14t. Mocna rama podatna na różne zabudowy o bardzo wysokiej nośności – nawet 9 730 kg. Sercem F14 jest niebywale oszczędny i trwały kompaktowy silnik ISUZU 4HK1. Auto posiada mocną ramę podatną na różne rodzaje zabudowy, bardzo wysoką nośność podwozia – od 9 700 kg, możliwość stosowania długich rozstawów osi do 5320 mm, zawieszenie mechaniczne lub pneumatyczne. Model F14 wyposażone jest w klimatyzację, tempomat oraz hamulec wydechowy w standardzie. Istnieje możliwość zabudowy od 4,4 m do 7,1 m.
SERIA F
ISUZU F14 może się pochwalić najlżejszą masą na rynku podwozi w klasie DMC > 14t. Mocna rama podatna na różne zabudowy o bardzo wysokiej nośności – nawet 9 730 kg. Sercem F14 jest niebywale oszczędny i trwały kompaktowy silnik ISUZU 4HK1. Auto posiada mocną ramę podatną na różne rodzaje zabudowy, bardzo wysoką nośność podwozia – od 9 700 kg, możliwość stosowania długich rozstawów osi do 5320 mm, zawieszenie mechaniczne lub pneumatyczne. Model F14 wyposażone jest w klimatyzację, tempomat oraz hamulec wydechowy w standardzie. Istnieje możliwość zabudowy od 4,4 m do 7,1 m.
SERIA F
Wypełnij formularz kontaktowy. Nasi specjaliści skontaktują się z Tobą i pomogą w wyborze idealnego rozwiązania dla Ciebie!